Kezdőlap Belföld Az Echo TV kö...

Az Echo TV közvetíti a Veszprém kézimeccsét a Celje ellen

Profilváltás közelről? Információk szerint ez az első lépés, hogy a kormányközeli televíziót a közéletiről a szórakoztatóipari szegmensbe hangolnák át.

HIRDETÉS

Az Echo TV közvetíti élőben pénteken este a Telekom Veszprém felkészülési mérkőzését a szlovén Celje ellen – jelentette kormányközeli forrásra hivatkozva a Népszava. Ahogy a lap írja: „A meccsközvetítés az egyik első jele lehet a nézők számára Mészáros Lőrinc televíziója profilváltásának. Vagyis az eddig alapvetően közéleti tartalmakat sugárzó televízióra fokozatosan sport-, és szórakoztató műsorok kerülnek majd egyre nagyobb számban.” Egyúttal azt is megjegyzik: „Hogy miért pont a Telekom Veszprémmel kezd az Echo a sportprofilja építésébe, az is beszédes lehet, a klub meccseit tavaly nyárig törzsszurkolóként látogatta Simicska Lajos és családja, de miután a Mészáros Lőrinchez kötődő Duna Aszfalt Zrt. többségi tulajdont szerzett a Veszprém Handball Team Zrt.-ben, a VIP-páholy bérletét egyszer csak nem újították meg.”

A napokban egyébként a 444 részletesen felvázolta, mi várható a következő időszakban. Információik szerint minden fontosabb televízió-, rádiócsatornát, nyomatott és online lapot egy ernyőcég, mégpedig a július 31.-én Liszkay Gábor alapította Media Fundamentum Nonprofit Zrt. alá szerveznek be, így ide kerül az összes megyei napilap mellett a Nemzeti Sportot és számos bulvármagazint kiadó Mediaworks, a Hír TV, a szinte már biztosra vehetően újrainduló Magyar Nemzet, az Echo TV, a Karc FM és a Retro Rádió is. A folyamatot a hírportál szerint a Mészáros Lőrinchez tartozó Konzum Nyrt. elnök-vezérigazgatója, Jászai Gellért menedzseli majd, a konzorcium vezetője Vaszily Miklós lehet. A Népszava viszont úgy tudja, Vaszily nem megy a Fundamentumhoz, korábban az Echo TV vezetésére hívták, mindezek ellenére inkább marad a közmédiánál. Az új cég alá szervezik be egyébként a Lokál című ingyenes kiadványt is, valamint a Bors bulvárlapot is.

Az Echo TV profilváltása nem újdonság, arról a napokban egy Mandinernek adott interjúban a Hír TV régi-új vezérigazgató-helyettese, Szikszai Péter is beszélt. Mint mondta, az azonos profilú Echo és Hír TV közül utóbbi „a nevében is tükrözi a profilját”, ezért nehezen tudja elképzelni, hogy a „visszafoglalt” Hír TV ne hírcsatornaként működjön.

Érdekes ugyanakkor, hogy ha az Echo a sporttartalmakra is ráfekszik, az például milyen hatással lehet az Andy Vajna tulajdonában lévő, a TV2 médiacsoporthoz tartozó, és a sportközvetítések terén aktívan nyomuló Spíler TV-re. Információk szerint egyébként a kormányközeli sajtóvonalon az elkövetkezendő hetekben folyamatos változásokra és bejelentésekre lehet számítani.

Hozzászólna? Várjuk Facebook-oldalunkon.

Hozzászólna? Várjuk Facebook-oldalunkon:

Tudjuk, hogy mindenki kér...

…tudjuk, hogy mindenki panaszkodik. Mi legalább utóbbitól megkíméljük Önöket, inkább dolgozunk. Keményen. A túlélésért. Ha tudja, segítse, támogassa munkánkat, hogy hétről hétre fontos történeteket, értékes olvasmányokat tárhassunk Önök elé. A legfontosabb persze, hogy olvassanak minket és hírünket vigyék. Sőt, ha tehetik, fizessenek elő hetilapunkra! A túlélés másik záloga a közösségi finanszírozás. Erre a célra hoztuk létre felületünket a Patreon adománygyűjtő oldalán. Akár havi két dollár is óriási segítség. Mentsük meg együtt a szabad magyar sajtót! Nagyon köszönjük!

Ezek is érdekelhetik még

Legolvasottabb a Magyar Hangon

Kövessen minket a közösségi oldalainkon!

21,086lájkolóTetszik
766követőKövetés
8,978feliratkozóFeliratkozás

Friss lapszámunk

A gömböc mindent felfal – Magyar Hang-ajánló

Péntektől csütörtökig keresse a 30. számot az újságárusoknál! Már 28 oldalon, változatlan áron!

Kiemelt cikkek